Sunday, October 16, 2016

Party smart 72






+

La maggior parte kivtelt teszek, az energiaitalok vilgbl kilpve (htvgt vrva) megnzzk mit tud eme kicsike termk, un PartySmart. Az oldalon tallkozhattunk mr msnapossgot z termkkel, una disintossicazione itallal, ami nem energiaital. Elmletileg un termk un msnapossg tneteit enyhti - nem sznteti meg. Alapanyaga kizrlag gygynvny-kivonatokat tartalmaz. Meg persze un knnyen oldd manyag kapszult. Nehz elhinni, Hogy hatsos lehet, Mert Bizony sokan tallkozhattunk trend-kiegsztkkel mr amik nem hasznltak, vagy nem tapasztaltunk vltozst. Un csomagols egybknt nem rossz, elsre azthittem valami esemny utni tabletta, Mert Nagy paprban Kis kapszula, partysmat felirat, bulizz Kirs okosan, amolyan. Un csomagols nem nz ki rosszl, nem valami bizalomgerjeszt. Knnyen megszabadulhatunk un PAPR KLS rsztl, s csak egy kis levlben è szllthatjuk MAGT un termket. J kis lerst è kapunk Arrol, Hogyan adagoljuk. Felhvjk figyelmnket, hogy nem vd un rszegsgtl, s ne vezessnk. Biztat klinikailag tesztelt emltgetsek è megjelennek, AMIT un weboldaln è toljk neknk - un honlapja pedig jl nz ki. Ott mgtbb INFT kapunk un termkrl, ami egybknt 500 Fiorino krli ron kaphat. Sok helyen RTAK mr un partysmartrl, amelyeket n nem fogok elolvasni. Sajt tapasztalatot akarok szerezni. s, hogy mkdik-e Jger, sr, Szilva. Kevertem-kavartam, igazn nem tudtam beinni, pedig sokat tltttem Magamba, de miutn VGE TRT un mulatozs bevettem un szert. jszaka maradk rszben viszont Sok folyadkot ittam. Majd amikor felkeltem nem reztem msnapossgot. Nem tudom, hogy azrt van ez gy, Mert nem tudtam beszabni, vagy Mert Sok vizet ittam, esetleg un hatsa partysmart. nincs mivel De msnapossg mondjuk r, Hogy hatott. Ajnlott bejegyzsek: hozzszlsok Hozzszlsok Nincsenek




No comments:

Post a Comment